Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ApocalyptoPlease | użytkownik

imię i nazwiskoDominika adresNewark, New Jersey zarejestrowany30.11.2010 @14:22:34 ostatnio na stronie09.01.2014 @21:55:25

IV LO w Poznaniu.
Interesuje się rysowaniem, rzadziej pastele i farby.
Ulubione zespoły to m.in. 30 Seconds To Mars, Muse, Red Hot Chilli Peppers, AC/DC, Queen.
btw. jestem samoukiem.

Enjoy!

fb http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000863765398




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu22893553
digarty11 komentarze1074 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kajart    22.04.2012 @21:42:42
Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam
~xNocturnaXx    22.04.2012 @18:24:48
Dziękuję ;D
~casia0308    22.04.2012 @17:46:58
dziękuję Ci :D
~silverdrop    22.04.2012 @14:14:07
o dzięki za uwagę dzisiaj zaczęłam nową martwą
_______
Chętnie przeczytam uwagi na temat moich prac. Szczególnie od osób których prace polecam
http://bazgroly.hekko.pl/ Tu NotImportant nauczy cię malować na tablecie
~jordans    22.04.2012 @13:21:59
THX
~iguzik    22.04.2012 @11:29:26
dziękujędziękuję
~SaYuKi    20.04.2012 @16:25:41
thx :D
~djoasia    20.04.2012 @16:14:02
dzięki
~Hapamasta    20.04.2012 @13:55:16
Bardzo dziękuję za odwiedziny. Cieszę się, że praca się podoba. Zapraszam serdecznie do obejrzenia pozostałych moich prac i do ponownych wizyt. Pozdrawiam
~omen0209    20.04.2012 @13:41:30
bardziej poprawnie byłoby chyba "klaszczę" ale i tak dzięki
_______
Zapraszam serdecznie na https://www.facebook.com/omenart.portrety/
~WOJZYM    17.04.2012 @20:49:12
Nie ma czegoś takiego jak talent, to moje zdanie, ale jest wytrwałość i cierpliwość Dziękuję i pozdrawiam
~OleczkaW    17.04.2012 @20:03:30
miałam problem z narysowaniem zębów ale udało się i dziękuje
~arturfu    15.04.2012 @22:20:42
dzięki
~maldonka    15.04.2012 @17:22:23
dzię-ku-ję! ciesze sie ze je w ogole widac :D
~PELEx    15.04.2012 @16:15:24
Dziękuję, lecz niestety zdjęcie kalkulatorem robione i, że tak powiem, wszystko co najlepsze się ulotniło ;D
PS Twoja galeria wygląda znajomo, masz może konto na rysuj.pl?
~Magdalena88    15.04.2012 @15:42:21
dzięki
~PearlBlue    15.04.2012 @14:18:33
dziękuję
~WOJZYM    15.04.2012 @12:00:32
Dzięki za ulubione
~ajsa    15.04.2012 @11:53:51
fakt oko zawaliłam zgadzam sie na całej lini i jest tam wiele błedów jeszcze;0
I dziękuję Ci bardzo bardzo za szczery komentarz wiele dla mnie znaczą
pozdrawiam serdecznie
~slawcio19    14.04.2012 @22:19:23
Dziękuję i pozdrawiam;p
~neverwinter30    14.04.2012 @22:19:09
witam..dziekuje za odwiedziny...ja muszę uważąc mam cięzką rekę...w realu wyglada lepiej...zdjęcie w pełnym świetle bylo robione ..moze za jasnym....
~nika87    14.04.2012 @22:09:45
bynajmniej że z wyrzutem _młodzież zestresowana jakaś dziekuje jeszcze raz za odwiedziny i komentarz i że czaszka jakaś nie taka też pozdrawiam
~nika87    14.04.2012 @22:06:43
napisałaś prawie to samo co ja z wyjątkiem krytyki którą pominęłam :P
~AKob    14.04.2012 @16:02:43
dziekuje bardzo za dodanie do uliubionych
~nika87    14.04.2012 @13:20:02
dziękuję za odwiedziny wiem czaszka nieproporcjonalna nieanatomiczna itd itd ale ludzie to pierwsza czaszka w moim wykonaniu dlatego nie oczekuję rewelacji ...a zrozumienia bo każdy jest na innym poziomie wiem że popełniam błędy ale to po to żeby w przyszłości ich unikać
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt